Kalite Yönetim Sistemi ve Yönergeler​​

Eğitime başladığımız 2013-2014 eğitim-öğretim yılından itibaren dinamik, bilimsel araştırmalarda faal ve öğrencileri dinleyen, kültürlerarası farklılıklarına saygılı ve mesleki becerilerin yanında insani değerleri de öğrencilerine kazandırma, sosyal becerilerinin de gelişmesini sağlama politikasına sahip bir fakülteyiz. 
 
Çağımızın sağlık alanındaki teknolojik atılımlarına ve bilimsel gelişmelerine uzak kalmamayı; kendi ulusal ve uluslararası araştırma geliştirme faaliyetlerimizi yürütmeyi; bu alanlara, ürün ve yayın çıktıları ile araştırmacılar yetiştirerek ve bilimsel çalışma disiplini ile bilimsel bilginin, tıp dahil hayatın her alanındaki önemini öğrencilerimize ve genç nesillere aktararak katkıda bulunmayı da kalite politikası olarak benimsemiş bulunmaktayız.
 
Üniversitemizin, sağlık alanındaki kalite politikası olan ‘Sağlığın Korunması ve Geliştirilmesi’ çalışmalarına bilfiil katkıda bulunmakta ve fakülte politikamız olarak da benimsemekteyiz.  Fakülte kalitesinin ve kalite politikasının üniversite kalite ve kalite politikasından farklı olsa da bağımsız olamayacağı bilincindeyiz.  Bu nedenle hem kendi kalite politikamız gereği hem de üniversitemizin kalite politikasını destekleyecek şekilde faaliyet göstermekte ve bu yaklaşımı da belirli bir kalite politikası olarak benimsemekteyiz.  Eğitim, araştırma, akademik faaliyetler ve iş birlikleri konusunda, üniversitemiz ile koordine olarak, hedeflerimizi belirlemekte, süreçleri planlamakta ve iç kontroller ile süreçlerin hedeflere ulaşması yönünde bir politika izlemekteyiz.  


​​​» Eğitim-öğretim ve sınav yönergesi 

» Sınav uygulama, ölçme ve değerlendirme yönergesi

» Mesleki eğitim yönergesi (Dönem VI)

» Çekirdek Eylem Planı

» Eğitim - Öğretim Yönergesi

» İntörn Yönergesi

» Kalite Güvence Sistemi Yönergesi

» Müfredat Komisyonu Yönergesi​

 
 
 
​​

» Sınav Uygulama, Ölçme ve Değerlendirme Online Eğitim ve Sınav Ek Yönergesi​ ​