Halkla İlişkiler ve Reklamcılık

Halkla İlişkiler ve Reklamcılık bölümümüze 2025 - 2026 eğitim öğretim yılı itibariyle öğrenci alınacaktır.

Vizyon ve Misyon

Vizyon

Altınbaş Üniversitesi Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Bölümü, disiplinler arası öğretim ve öğrenme anlayışıyla iletişim alanında öncü olmayı hedeflemektedir. Bu yaklaşımıyla programımız insan ve bilişim iletişim teknolojileri arasındaki etkileşimi derinlemesine inceleyerek ve iletişim süreçlerinde yeni teknolojileri kullanarak toplumun gelişimini ileriye taşımak vizyonunu benimsemiştir. Aynı zamanda öğrenci odaklı bir yaklaşımla, iş piyasasında öncülük edecek iletişim profesyonelleri yetiştirmek için gerekli bilimsel bilgi, yaratıcılık ve iletişim becerileri getirmeyi hedeflemektedir. Halkla İlişkiler ve Reklamcılık bölümü yenilikçilik ruhuyla hareket ederek iletişim dünyasında yaratıcı çözümler üretmeyi ve teknolojik gelişmeleri ders pratiklerine ve teorilerine eklemeyi devamlı kılmayı amaç edinmiştir.

Misyon

Altınbaş Üniversitesi Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Bölümü,  dijital odaklı bir perspektifle teori ve pratiği bütünleştirerek öğrencilerini yetiştirir. Bu program, öğrencileri yaratıcı, stratejik ve yenilikçi düşünebilen; etkili iletişim stratejileri geliştirme becerilerine sahip halkla ilişkiler ve reklam uzmanları olarak yetiştirmeyi hedefler. Ayrıca, halkla ilişkilerin ve reklamın dinamiklerini, yapay zekanın bu dinamiklere olan etkisini ve pazarlamanın güncel boyutlarını öğretirken, eleştirel düşünme pratiğini de ele alır. Program aynı zamanda reklam süreçlerinin tüm yönlerini kapsamlı bir şekilde öğretmeyi amaçlar böylece ürün ve hizmetleri hedef kitleye etkili ve ikna edici bir şekilde sunma yetkinlikleri kazandırır.